Nadzor
Redovito predlaganje modifikacija kako bi poboljšali performanse cijele infrastrukure. Potvrđivanje funkcionalne i sigurnosne sukladnosti bilo kakve promjene u IT okolini klijenta. Prijedlozi poboljšanja s komercijalnog i funkcionalnog stajališta.

Sustavi izvještavanja
Vaš KSU manager koristiti će sustave izvještavanja uz redovite pregledne sastanke s klijentom kako bi preporučio trajna poboljšanja u operativnoj učinkovitosti, produktivnosti osoblja i smanjenju troškova.
Stručno pripremljene analize kvalitete usluge te izvještaji o sukladnosti pružaju uvid u sve aspekte učinkovitosti podrške, kao što su povijest poziva, trendove, mjerenja performansi, izmjene ugovora i slično. Što je još važnije, takve analize omogućuju vašem KSU manageru, kao i ostalim stručnjacima za ispis unutar tvrtke KSU, identificiranje i proaktivno suočavanje s problemima prije nego oni ostvare utjecaj na vašu organizaciju. Uz sve to daju vam trenutni prikaz performansi i cjelokupne učinkovitosti implementiranog rješenja. Prikupljeni izvještaji mogu se koristiti na periodičkim preglednim sastancima.
Sustavi izvještavanja pokrivaju slijedeća područja:
- Učinkovitost servisa
- Korištenje uređaja
- Upravljanje sredstvima
- Trendovi i kontinuirano poboljšanje usluga
Pregledni sastanci
Pregledima ćemo osigurati relevantne informacije za upravu kako bi mogli pravovremeno i kvalitetno usmjeravati i donositi odluke vezane za razvoj i unaprijeđenje usluge.
Kontinuirano poboljšanje usluga
Naše usluge uvijek su u skladu sa trenutnim zahtjevima i budućim strateškim potrebama vaše organizacije, zrelosti vaših IT procesa i vašom politikom zaštite okoliša.
Tako stvaramo put prema otvorenom, iskrenom, obostrano korisnom partnerstvu sa vašom organizacijom; partnerstvu koje omogućuje objema stranama rad u cilju veće produktivnosti i smanjenih troškova.