Analiza

Prvi korak – pregled trenutne situacije
Prema potrebi, naši će stručnjaci pomoću posebnog softvera profesionalno analizirati i detaljno procjeniti vaše stvarne potrebe za ispisom i tokom dokumenata. Identificirati će načine na koje vaša organizacija upravlja svojim ispisom i ostalim tokom digitalnih dokumenata kako bi ih mogli poboljšati i unaprijediti u budućnosti. Na kraju analize ponuditi ćemo vam najbolje za vašu organizaciju, tehnološki efikasno i funkcionalno.
Pregled vaših trenutnih uređaja
Osnovni pregled trenutnog stanja i uređaja koje imate. Uključuje analizu mjesečnog korištenja i troškova bez softverskih mjerenja na vašoj mreži.
Po završetku dati ćemo vam indikativan trošak ispisa u vašoj organizaciji – bez obzira da li trenutno posjedujete aparate ili koristite najam. Odmah potom možemo razgovarati o unaprijeđenju putem RentAPrint usluge i uređaja.
Dublja analiza ispisne okoline i tokova dokumenata.
Dublja analiza uključuje audit i detaljno prikupljanje podataka posebnim softverom u zadanom vremenskom periodu.
Ovo nam omogućuje potpuni i transparentan pregled vaše dokumentne infrastrukture i olakšava optimizaciju koja uključuje prijedlog optimalnog broja pisača, uravnoteženi plan ispisivanja i prijedloge softverskih rješenja koja će poboljšati raspoloživost, pojednostavniti radne procese i smanjiti troškove (TCO).
Ova mogućnost pruža vam jasan uvid u cijelu ispisnu infrastrukturu i kako se koristi na dnevnoj bazi. Uz dijagramski prikaz tlocrta vaših prostora, lokacija uređaja i pregleda troškova ova je analiza osnova za buduće preporuke u cilju smanjenja troškova i povećanja produktivnosti.